دانشجویان و اساتید محترم رشته ی دانشگاهی معماری میتوانند مقاله ها،کتاب ها و کلیه ی متون مرتبط با این رشته ی تحصیلی را در تمامی سطوح تحصیلی به کارشناسان و مترجم های با سابقه،متخصص و تحصیل کرده در مرکز خدمات ترجمه اوا بسپارند.

مترجم های ما با داشتن تحصیلات و تخصص در این رشته میتوانند ترجمه ای کاملا تخصصی به شما ارایه دهند.

شماره تماس جهت هماهنگی و اطلاع از قیمت و زمان تحویل:09038429115

ادرس ایمیل جهت ارسال سفارش:hamidi9115@yahoo.com

کلمات کلیدی:

نمونه مقاله ترجمه شده معماری در مرکز خدمات ترجمه اوا:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

فصل 1: چشم انداز فرهنگی به عنوان بخشی از چشم انداز جغرافیایی

این فصل به مفاهیم تئوری متعدد مربوط به چشم انداز و چشم انداز فرهنگی اشاره کرده و با استفاده از دیدگاه ها و استدلال هایی که توسط محققان و جغرافیا شناسان رومانیایی و خارجی  پیشنهاد شده، این مفاهیم را روشن نموده است.

در چشم انداز جغرافیایی، مدهای آشکار شناخت این بخش ( دیدگاه، هنر باغداری، یک ناحیه از ایالت یا منطقه، تصاویر سطوح زمین، نوع چیدمان، تغییرات در سطح زمین و غیره)، نواحی کاربرد ( نقاشی، ادبیات، معماری، جغرافیا، توریسم و حتی پزشکی) مدارس و گرایش های تحقیق چشم اندازی ( آلمان، فرانسه، روسیه، آنگلا-ساکسون)  روش های تئوری و عملی متعددی را در تعریف  آن مورد توجه قرار داده اند و در نهایت بر روی سه گرایش خاص تمرکز شده است: کاراکتر (خصیصه) سیستم محور چشم انداز، تصویر یا بازتابی از تمام اجزای منطقه ای و یا بخش انسانی به عنوان عامل دائمی شکل گیری فضاهای جغرافیایی.

در این زمینه، توجه بر روی مفهوم چشم انداز فرهنگی متمرکز شده است که این کار با توجه کردن به مفاهیم مربوطه از قبیل مفهوم عبارت ( اهمیت علمی- با مراجعه به مبنای تئوریکال از طریق  چشم انداز فرهنگی تعریف شده ، خصیصه بندی شده، دسسته بندی شده و غیره- و اهمیت تجربی – در رابطه با فرصت های ترقی و حفظ چشم انداز طبیعی-) مطالعات مربوطه در زمینه تئوری سازی چشم انداز فرهنگی که توسط محققان رومانیایی و خارجی ارائه شده و مفاهیم متعددی را آشکار می سازد. مفاهیمی از قبیل نقش مدارک تاریخی حفظ شده توسط چشم انداز طبیعی، بازتاب آن در فعالیت های مختلف اتخاذ شده توسط بشر، نقش قطعی ملت در ایجاد چشم انداز فرهنگی و یا چشم انداز فرهنگی به عنوان یک واحد فضایی (مربوط به فاصله) پیچیده.

در این مقاله، اهمیت آنالیز بخش های درگیر با چشم انداز فرهنگی، به طور درخور و مناسبی مورد توجه قرار گرفته است ( مثلا چشم انداز فرهنگی به همراه مشخصه ای خاص، چشم انداز تاریخی فرهنگی، چشم انداز روستایی سنتی، مدلسازی ، مدیریت و نگهداری چشم انداز فرهنگی) تا یک  درک کلی جامع و بیطرفانه از مفهوم چشم انداز فرهنگی حاصل شود.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *