اگر به دنبال ترجمه ی تخصصی مقاله های رشته ی کامپیوتر و ای تی هستید و میخواهید بدون صرف وقت و هزینه ی اضافه فایل ترجمه شده ی مقاله ی خود را در منزل،محل کار  و یا تحصیل دریافت کنید،میتوانید با ما تماس گرفته و ترجمه ی مقاله ی کامپیوترخود را به دست همکاران مترجم متخصص ما بسپارید.کافیست با شماره 09038429115 تماس گرفته ،نوع کیفیت ترجمه و زمان تحویل را مشخص نمایید.

ترجمه های انجام شده در این مرکز در دو کیفیت نقره ای و طلایی تحویل میگردد.

کلمات کلیدی:

نمونه ترجمه کامپیوتر،انجام شده در این مرکز:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

بررسی پروتکلهای مسیریابی انرژی کارآمد در شبکه های حسگر بیسیم

چکیده– این مقاله یک ارزیابی به روز از پروتکلهای مسیریابی را به همراه شرحی از جدیدترین روش های مسیریابی در شبکه های حسگر بیسیم را  که سبب افزایش سول عمر شبکه از طریق استفاده از روش های مصرف انرژی با بازدهی مناسب را ارائه می کند. ما بده بستان بین انرژی و پردازش های مخابراتی را ارائه مطالعه کرده و مزایا و معایب هر کدام از پروتکل های مسیربابی را با هدف کشف مسیرهای جدید در تحقیقات، را به دقت بررسی می کنیم.

کلمات کلیدی- شبکه های سنسور بیسیم، انرژی کارآمد، پروتکلهای مسیریابی

1-    مقدمه

تحولات و پیشرفتهای اخیر در حوزه الکترونیک،  مخابرات و تکنولوژیهای سنسور در دهه گذشته، سبب تکامل تدریجی تحقیقات جذاب جدیدی مانند WSN شد. یک WSN از تعداد زیادی  از گره های سنسور که به شکل یک شبکه بوده و در یک محیط مورد علاقه ما با قابلیت های عملیاتی و حسگری گسترش یافته است. اندازه کوچک، توان مصرفی پایین و توانایی ارتباط بیسیم، WSN را به یک راه حلایده آل برای حل کردن بسیاری از مسائل مانند نظارت محیطی از راه دور، نظارت مراقبتهای بداشتی پزشکی و نظارتهای نظامی و … تبدیل کرده است. طبیعت محیط WSN ها به نوعی است که مداخله انسانها در آن کم و منابع انرژی محدود هستند و لذا محدودیت های شدید در مدیریت مصرف انرژی در آن مطرح است. روشهای مسیریابی داده مناسب، نقش کلیدی در بازده WSNها ایفا می کند زیرا کمک به سزایی در کاهش مصرف انرژی، زمان تاخیر، توان داده ها و کیفیت خدمات  دارند. به سبب طبیعت خاص کاربردهای WSN، تعدا قابل تئجهی پروتکل توسعه یافته اند که این به این مسائل رسیدگی می کند اما هیچکدام از انها هنوز استانداردسازی نشده است. امروزه پروتکلهای گسترش یافته به مسئله مدیریت انرژی در تمامی لایه های پشته پروتکل WSN از لایه شبکه تا لایه برنامه کاربردی می پردازند. به عنوان مثال، در لایه شبکه، مطلوب ما پیدا کردن مسیریابی انرژی کارآمد، تجمیع داده و روشهای ارتباط در رله کردن داده از گره های سنسور به ایستگاه پایه(BS)، به منظور حداکثر کردن عمر شبکه است.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *