ترجمه مقاله ها و کتاب های پزشکی،بیوشیمی،رادیولوژی،داروسازی و..را به گروه مترجمین متخصص و با سابقه ی خانه ترجمه آوا بسپارید.ارائه ترجمه ای با کیفیت و تخصصی از مقاله های ارسالی شما توسط همکاران ما در این مرکز انجام میگیرد.همکاران ما با داشتن سال ها تجربه در امر ترجمه متون پزشکی و پیراپزشکی و اشنا بودن با اصطلاحات تخصصی این رشته ها،ترجمه ای روان و با کیفیت طلایی ارائه مینمایند.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

به عنوان مثال، طلانو و همکاران یک تحقیق نانوی مبتنی بر ساختار درخت مانند PAMAM را برای کاربردهای تصویربرداری MR (رزونانس مغناطیسی) و فلورسانس [164] گزارش کردند.

در این مطالعه، 1B4M-DTPA و Cy5.5 به سطح ساختار درخت مانند  G6 PAMAM از طریق پیوند تیوریا (یک ترکیب بلوری مصنوعی که در عکاسی و تولید رزین های مصنوعی استفاده می شود.) و آمید، به ترتیب، و پس از ترکیب شدن یون های Gd (III) متصل شدند.

این ساختار درخت مانند  G6-(Cy5.5)1.25(1B4M-Gd)145 تشکیل شده می تواند برای تصویربرداری دو بعدی MR (رزونانس مغناطیسی) و فلورسانس غدد لنفاوی نگهبان در موش در داخل بدن (شکل 11) استفاده شود.

در مطالعه دیگری، برچبیل و همکاران روش منحصر به فردی را برای آماده سازی عوامل کنتراست دو بعدی MR (رزونانس مغناطیسی) / فلورسانس برای تصویربرداری تومور [165] ایجاد کردند.

در کار آنها، Gd(III)-1B4M-DTPA کلات شده به دی سولفید کیست آمین متمرکز بر ساختار درخت مانند  G6 PAMAMکاهش می یابد و پس از آن به یک بیوتین عاملدار مالیمید متصل می شود.

تثبیت بیشتر رو به بالا تا چهار نسخه از ساختار درخت مانند بیوتینیله شده برای فلوئورسانس نشاندار مشتاق داخلی منجر به شکل گیری یک ابرمولکولی مشتاق در کمپلکسGd(III) درخت سان بیوتین می گردد.

این سیستم به طور موثری هدف قرار گیری تومورهای تخمدان، ارائه Gd(III) کلات شده و فلوئوروفورس مانند رودامین سبز برای اجازه به تصویربرداری مولکولی دو بعدی MR (رزونانس مغناطیسی) و فلورسانس از تومورهای تخمدان صفاقی را نشان داده است.

با استفاده از پلت فرم درخت سان مشابه، تسین و همکارانش [166] یک پلت فرم مبتنی بر درخت سان G5 PAMAM ایجاد کردند که با پپتیدهای نفوذ کننده به سلول قابل فعال کردن (ACPPs) مزدوج شده بودند، و به طور همزمان با Cy5 و کلاتهای گادولینیوم نشاندار شده بودند.

از طریق یک تزریق جدا از درخت سان های مزدوج شده با ACPPs (ACPPDs)، تشخیص تومور کل بدن قبل از عمل توسط MRI (تصویربرداری رزونانس مغناطیسی)، هدایت بلادرنگ فلورسانس حین عمل، تجزیه و تحلیل بافت حین عمل از وضعیت حاشیه های فلورسانس، و تصویربرداری MR (رزونانس مغناطیسی) بعد از عمل تعیین خاصیت تومور می تواند به دست آید.

در حیواناتی که تومورها را با هدایت عوامل کنتراست MR (رزونانس مغناطیسی) / فلورسانس مبتنی بر درخت سان ها برداشته بودند، ثابت شده است که بقای بدون تومور بلند مدت و بقاء کلی بهتری نسبت به حیواناتی که تومور ها را با پرتو افکنی سنتی زمینه روشن برداشته شده بودند دارند (شکل 12).

این مطالعات به وضوح نشان می دهد که درخت سان ها با گروه های سطح فراوان می توانند با هر دوی کمپلکس های کلات دهنده Gd و رنگهای فلورسنت برای کاربردهای تصویربرداری MR (رزونانس مغناطیسی) / فلورسانس دو بعدی اصلاح شوند.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *