ترجمه فوری مقاله ها و کلیه متون مرتبط با رشته تحصیلی مکانیک و مهندسی شیمی را به همکاران باسابقه و تحصیل کرده ما در مرکز خدمات ترجمه آوا بسپارید.

گروه ترجمه آوا با بهره گیری از مترجم های متخصص و اشنا با اصطلاحات و لغات تخصصی هر رشته،کار ترجمه مقاله های مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی را در سرویس های متفاوت و با هزینه های متفاوت و مناسب ،انجام میدهند.

ترجمه های ما در دو کیفیت عالی و طلایی و کیفیت متوسط ارائه میگردند.جهت اطلاع از سرویس های مختلف و نحوه ی سفارش ترجمه با شماره 09038429115 تماس حاصل نمایید.

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

 

1-     تعریف مساله

یک مساله میتواند به شکل زیر تعریف شود: مجموعه ای از جریان های سرد و گرم ورودی و خروجی که دمای ورودی و خروجی آنها داده شده است. همچنین نسبت جریان ظرفیت گرمایی و ضریب انتقال حرارت نیز شناخته شده است. کاربردپذیری  سرما و گرما به عنوان ابزار های  خارجی در دسترس در فرآیند های  سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار میگیرند.  هدف در اینجا طراحی یک شبکه با حداقل هزینه ی سالیانه ممکن می باشد که این هزینه ی کل سالیانه از مجموع نواحی و هزینه های بهینه حاصل میگردد.

 

2-      پیش نمایش شبکه

در این روش یک HEN به عنوان کروموزوم در نظر گرفته میشود و مبدل های درون آن به عنوان دنباله ای از ژن ها در نظر گرفته می شوند. بنابراین هر ژنی در بردارنده ی آدرس یک مبدل می باشد.  برای آدرس دهی محل قرار گیری گره ها  مانند آنچه در شکل 1 نشان داده شده است می باشد که در آن تعداد انشعابات  و شاخه های آنها در هر ژن به طور دستی قابل  تنظیم است.

این روش آدرس دهی  بسیارر متداول بوده و توسط محققانی همچون بوچنک و جزوسکی و نیز زوو و آسانته  مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *