اگر به هر دلیلی زمان لازم برای ترجمه مقاله های خود را از دست داده و فرصت کافی ندارید،میتوانید ترجمه فوری مقاله های خود را به همکاران ما در مرکز خدمات ترجمه آوا بسپارید.تحویل ترجمه فوری مقاله با حفظ کیفیت ترجمه عادی در خانه ترجمه آوا.

جهت اطلاع از سرویس ها و روال ثبت سفارش با تلفن 09038429115 تماس حاصل نمایید.

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

1-    مقدمه

سه روش اصلی برای ایجاد شبکه مبدل های حرارتی وجود دارد. اولین روش تکنولوژی جانشینی می باشد که بر پایه ی مفاهیم ترمودینامیک بوده و توسط لینهوف و  فلوور و  نیز لینهوف و لیندهارمش  معرفی  گردید. کتاب شنوی بازنگری بسیار خوبی بر این  فن آوری است.  دومین روش مربوط به بهینه سازی روش ها برای به حداقل رساندن هزینه کل سالانه ی شبکه ها توسط  برنامه ریزی های  ریاضی می باشد که توسط  یی و گروسمن ارائه گردید. خلاصه ای از تاریخچه ی این روش ها توسط فلوداس جمع آوری گردیده است.

در سال های اخیر ، گرایش روش های ریاضی  به  فرمول های  MILPساده شده و رسیدن به یک راه حل جهانی مانند روش MILP، نظریه ی گراف  و بهینه سازی جهانی  می باشد که این مورد اخیر ذکر شده در واقع ، روش ترکیبی از مفاهیم بالای پیشنهاد شده توسط زو و نی می باشد.

 در روش های برنامه ریزی ریاضی ، مساله به عنوان یک مساله MINP  تعریف می گردد و سپس توسط قطعیت، احتمال و یا افتراق این دو حل می گردد.  روش های قطعی مانند GBD، OA و  روش های مشابه آنها ، به دلیل ماهیت ترکیبی شان که در واقع ترکیبی از متغیر های دوتایی و  پیوسته می باشند  قادر به همگرایی نیستند و به شکست می انجامند.  روش های تصادفی مانند آنیلینگ (باز پخت) شبیه سازی شده  ( S.A.) توسط آثیئر و همکارانش مورد استفاده قرار گرفتند. الگوریتم ژنتیک (G.A.)  توسط لووین و همکارانش و  روش جستجوی ممنوع توسط لین و میلر مورد استفاده قرار گرفتند.

آثیئر  و همکارانش از ترکیبی از روش های S.A. –NLP  استفاده نمودند که در آن S.A.  بهینه سازی ساختار  و SQP بهینه سازی پارامتر های مستمر را بر عهده داشتند. در  هر حال ، S.A. نمیتواند به ساختاری جهانی دست یابد و نویسندگان در دستیابی به همگرایی روش های  NLP، A.G.A  با مشکل مواجه بوده  و   روش دوگانه ی   S.A.   برای بهینه سازی هر دو متغیر دوتایی و پیوسته و به منظور جلوگیری از به دام افتادن در بهینه سازی محلی ، توسط یوو و همکارانش مورد استفاده

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *