ترجمه فوری کلیه مقاله ها و متون مرتبط با فقه و حقوق در مرکز خدمات ترجمه آوا

خانه ترجمه آوا با بهره گیری از مترجم های با سابقه و آشنا با اصطلاحات فقهی و حقوقی،ترجمه کلیه متون مربوطه را در دو کیفیت نقره ای و طلایی ارایه میدهد.لطفا جهت اطلاع از نحوه ی سفارش ترجمه،هزینه و زمان تحویل با شماره 09038429115 تماس حاصل نمایید.

هدف ما ارایه خدمات برتر و جلب رضایت مشتریان است.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نمونه ترجمه:

2 آنالیز دادهها

 آنالیز DAVID-KEGG نشان داد که در نتاج نر هیچ مسیر KEGG خاصی به طور قابل توجه­ای توسط PS در هیچ کدام از ناحیه­های مغزی، غنی نمیشود. که این نشان دهنده­ی تعداد کم ژنهایی است که در نرها توسط PS تحت تاثیر قرار میگیرند. نتایج حاصل از آنالیزهای مسیرهای KEGG بر روی پروفایل بیان ژن در هیپوکمپوس و FC ماده­ها به ترتیب در جدول 5 و 6 نشان داده شده است. در  هیپوکمپوس موارد زیر به طور قابل توجه­ای توسط PS تغییر میکنند: مولکولهای اتصالی به سلول(CAMs)، مسیر سیگنال دهی ERbB،اتصال مرکزی ، مسیر سیگنال دهی انسولین، مسیر سیگنال دهی mTOR، مسیر سیگنال دهی فسفوتیدیل اینوزیتول (PI) و ایجاد پیوندهای محکم.  در FC، مسیر KEGG، ریبوزیوم­ها و سیگنال­دهی Wnt به طور قابل توجه­ای توسط PS تحت تاثیر قرار گرفتند. به علاوه جستجوی دستی ژنهای لیست شده به منظور شناسایی ژن کد کننده پروتیینهای درگیر در بیماریهای روانی/ یا درمان ناهنجاری­های عاطفی، چندین ژن را که به صورت متفاوتی بیان میشوند را نشان داد. این ژنها در موارد زیر درگیر میباشند: انتقال نورونی اسید گاما-آمینوبوتیریک (GABA) و گلوتامات، سیگنال­دهی فسفودی استراز(PDE)/ گوانوزین مونوفسفات حلقوی(cGMP)/ آدنوزینمونوفسفات حلقوی(cAMP) و تنظیمات اپی­ژنتیک که در هر دو ناحیه FC و هیپوکمپوس نتاج PS نر و ماده وجود دارند(جدول 7 را نگاه کنید). یک مرور کلی بر روی مسیر سیگنال­دهی آبشاری (پی در پی) در FC وهیپوکمپوس ماده­ها، بر پایه­ی پروفایل­های متفاوت بیان و دسته بندی­های کارکردی متفاوت با استفاده از DAVID، در شکل 5 نشان داده شده است.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *