ترجمه ی مقاله های فقه و حقوق در مرکز ترجمه اوا

همکاران مترجم ما با داشتن سابقه طولانی در امر ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله های حقوقی و آشنا بودن با اصطلاحات تخصصی این رشته،ترجمه هایی با کیفیت و تخصصی از مقاله های فقه و حقوقی شما ارائه خواهند داد.

تلفن تماس جهت همهنگی و اطلاع از روند قیمت گذاری:09038429115

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نظارت عملکردها:

نظارت عملکرد ها ، طرزکارهایی هستند که مدیران درمکان هایی برای هم تراز کردن پاداش ها بین مدیران و نمایندگان و بازبینی وکنترل نمایندگان قرارمی دهندمنظور از نظارت عملکردی کاهش محدوده و فراوانی مشکلات مؤسسه است.

چهارنوع اصلی از نظارت عملکردی برای هم ترازکردن سهام داران و حقوق مدیران وجود دارد: هیئت مدیره ، سهام مبنی برحقوق ومزایا، صورت حساب های مالی ، و محدودیت اعمال کنترل.

هیئت مدیره:

هیئت مدیره میانه سیستم متحد نظارت درایالات متحده و ایالت بریتانیا است .اعضای هیئت مدیره به طور مستقیم توسط سهامداران انتخاب می شوند و تحت قانون واحد آن ها حقو ق سهامداران درشرکت را ارائه می دهند. بنابراین ، هیئت مدیره می تواند برای کارهای شرکت به طور قابل توضیح قانونی دریافت کند. موقعیت آن ها درتصمیم گیری ها درون شرکت به آن ها اجازه نمی دهد که تصمیم های استراتژی ارائه دهند که باحقوق سهامداران سازگارهستند.اگرمصداق هیئت مدیره این باشد که استراتژی یک شرکت بهترین حقوق سهامداران نیستند ، می تواند مجازات درخواست کند. مانند رأی دادن درمقابل انتخابات مدیریت برای هیئت مدیره اختیارقانونی برای استخدام اخراج و پاداش دارد . همچنین هیئت مدیره برای بازبینی صورتحساب مالی شرکت برای ارائه یک تصویردرست از موقعیت مالی مسئول است. بنابراین ، هیئت مدیره اطلاعات بی تقارن بین سهامداران و مدیران وکنترل کارهای مدیرازطرف سهامداران را کاهش می دهد. مطمئناً مدیران استراتژی هایی اتخاذ می کنند که درحقوق سهامداران بهترین هستند.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *