گروه ترجمه  اوا با بهره گیری از مترجم هایی با سابقه و تحصیل کرده در رشته ی حسابداری،کار ترجمه ی مقاله ها و کلیه ی متون مرتبط با رشته ی حسابداری را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان انجام میدهند.

قابل ذکر است:اگر چنانچه مقاله ی مورد نظر خود را در اختیار نداشته و همچنین تخصص کافی برای جستجوی مقاله را ندارید،میتوانید کار جستجوی مقاله و یا جمع بتدی و نگارش مقاله از بین چند منبع معتبر را به ما بسپارید.

تلفن سفارش و هماهنگی:09038429115

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

 

نمونه ترجم انجام شده در این مرکز:

به طور کلی در هر دو سیستم عملکرد ،بانکداران و صاحب منصبان ( صاحبان حساب و وکلا) “نگهبان قابلی” هستند، و یا می توانند تبدیل به “نگهبانی قابل” بشوند و  می توان مسؤلیت های مختلفی را بر آنها تحمیل کرد ، (به عنوان مثال الزام قانونی به مکانیسم های ضد پول شویی در محل)، و عملکرد شخصی، (به عنوان مثال مجازات های کیفری سختگیرانه برای کسانی که کمک به جابجا کردن درآمدهای حاصل از جرم می کنند). در عمل، اثرات این احکام بستگی به باوری که صاحب منصبان و “مجرمان اصلی” از شانس و عواقب کاری که انتخاب کرده و انجام داده اند دارد. (لزوما نه در مورد قانون جزا): این به نوبه خود به ماهیت قوانین حاکم بر رفتار و راه های فرار بستگی دارد  – مانند تکیه بر علت سعی و کوشش دیگران – که ناخواسته و یا به عمد وجود داشته باشد،  با تامل و یا حتی پیروی از لابیگری   یا حتی  هم دستی دولت در جرم موجب کاهش پیروی از قانون شده است. همانطور که در بالا اشاره شد، ابتکار و خلاقیت  ذی صلاحان به این معنی است که هیچ عرصه ی یکنواختی وجود ندارد. بیشتر این که که جنایتکاران می توانند از یک کشور معتبر و  یا  از شرکت های معتبر از افراد دارای مشاغل خاص استفاده کنند، احتمالی که کمتر وجود دارد  دارد آن است که هر کسی به دنبال شرکت های   واجد شرایط خودش باشد. واقعیت این است که به طور عمده مسیریابی مشروع پیچیده ای از معاملات برای مالیات و اجتناب از کنترل مبادلات و برای” دستبرد های شرکت های بزرگ” نقل و انتقال های مشابهی را توسط مجرمانی که کمتر مورد سوء ظن هستند  ایجاد می کند. اما، منطقی است که  استفاده از مراکز مالی برون مرزی مشروع کاهش یابد و جای خود را به دیگر مکان هایی که در این مطالعه به آن ها اشاره شده است بدهد. – توانایی معاملات جزایی برای پنهان شدن در شکافهای مشروعیت منطقی  نیز باید کاهش یابد، چون  گستره ی  بیشتری  برای عقلانیت تجاری از نقل و انتقالات روی بخش های مؤسسات مالی و دفاتر نمایندگی شرکت است که واقعاً علاقه مند به جلوگیری از پولشویی هستند.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *