ترجمه مقاله ها و کتاب های مرتبط با رشته دانشگاهی تربیت بدنی را به همکاران متخصص ما در مرکز خدمات ترجمه آوا بسپارید.همکاران ما با داشتن سال ها تجربه در امر ترجمه متون تربیت بدنی کار ترجمه تخصصی مقاله های شما را در دو سطح کیفی متفاوت انجام میدهند.

لطفا جهت اطلاع از هزینه،تعیین نوع کیفیت ترجمه و همچنین زمان تحویل با شماره 09038429115 تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نمونه ترجمه انچام شده در این مرکز:

به طور کلی، این داده ها عنوان می کند که DNBI  ها  دارای نیروی تاثیر گذار نهفته ای بسیار بزرگتر از صدمات جنگی هستند و DNBI ها به طور مداوم در حدود 85-75% از تمامی بستری های صورت گرفته و انتقال  های  پزشکی اورژانسی  در جریان عملیات های نظامی  را شامل می شوند. این مساله از زمان جنگ جهانی اول همچنان ثابت مانده است. آنان همچنین نشان میدهند که  در مقایسه با NBI ها ، بیش از 80% از DNBI ها به سبب بیماری های نیمه اول قرن گذشته بوده است. به هر حال، مطابق با داده های اخیر، NBI ها منجر به تقریبا نیمی از تمامی انتقال  های پزشکی اورژانسی  DNBI در خلال OEF و OIF و بیش از نیمی از بستری های بیمارستانی در خلال ODS شده اند. در نتیجه،  تعداد بسیار بیشتری از سربازان  در دوره ی معاصر به دلیل NBI  ، نسبت به گذشته نیازمند بستری و انجام انتقال های پزشکی  اورژانسی شده اند.

 

جراحات غیر جنگی در جریان عملیات نظامی معاصر

در بخش قبلی، تاثیرات مهم DNBI ها را در طول دوره های نظامی بررسی نموده  و  به بررسی چگونگی  تغییر تاثیر روند بیماری  و NBI ها در طول جنگ های اخیر پرداختیم. در جریان عملیات  های نظامی معاصر، مشاهده شده است که آسیب های اسکلتی-عضلانی به عنوان علل اصلی بستری های بیمارستانی و انتقال های پزشکی  اورژانسی به سبب DNBI ها بوده اند.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *