ترجمه مقاله ها ،کتاب و کلیه ی متون مرتبط با رشته ی دانشگاهی برق و الکترونیک،در کلیه ی گرایش ها و تمامی مقاطع تحصیلی،توسط گروه ترجمه ی اوا انجام میشود.این مرکز با بهره گیری از مترجم های تحصیل کرده و با سابقه در این رشته،ترجمه ای کاملا تخصصی به شما ارایه خواهند داد.همکاران ما ترجمه ی مقاله های برق و الکترونیک را از انگلیسی به فارسی و همچنین از فارسی به انگلیسی انجام میدهند.

تلفن تماس جهت هماهنگی،اطلاع از قیمت و زمان تحویل:09038429115

ادرس ایمیل جهت ارسال مقاله:hamidi9115@yahoo.com

کلمات کلیدی:

نمونه ترجمه مقاله برق انجام شده توسط گروه ترجمه اوا:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

طراحی فیلتر EMC یکپارچه هیبریدی برای مبدل قدرت  DC-DC

خلاصه- این مقاله بر روی طراحی و تفهیم فیلتر EMI یکپارچه استفاده شده در منبع توان هواپیما، تمرکز می کند. بخش اول مقاله به مدلسازی مبدل توان dc-dc اختصاص یافته است، بر اساس یک نمایش “جعبه سیاه” : مبدل توسط ائتلافی از منابع و امپدانس‌ها که رفتار خروجی EMI  خودش را بازتاب مبکند؛ ارائه شده است.این مرحله اولیه، ما را قادر می‌سازد تا ساختار الکتریکی فیلتر و مقادیر اجزاء را تعریف نماییم؛ یک راه حل هیبرید ( فعال و انفعالی) میتواند برای فیلترینگ بهینه و در عین حال برای حداقل سازی حجم و وزن موثر باشد. بخش دوم مقاله، به تفهیم آن ، بر اساس یکپارچگی امپدانس های خازنی و سلفی درون  ساختار گسترده مداری رسم شده، پرداخته است. این تکنولوژی یکپارچگی هیبریدی نام دارد. به برخی مشکلات فناورانه با توجه به شکل هندسی اجزاء و ساخت آنها با استفاده از این تکنولوژی، اشاره شده است. در نهایت، ساختار فیلتر پیشنهاد گردیده و یک مدل تابعی تفهیم شده است. آزمایش ها نشان میدهد که بهره های چشمگیر حجمی حاصل گریده و در عین حال سازگاری با استاندارد DO 160  نیز بدست آمده است.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *