ترجمه مقاله ها و متون مرتبط با رشته ریاضی،حسابداری،مدریت مالی و اقتصاد در مرکز خدمات ترجمه آوا

این مرکز با داشتن همکاران مترجم تحصیل کرده و با سابقه کار ترجمه مقاله های اقتصاد و ریاضی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب برای شما انجام میدهند.تلفن تماس جهت اطلاع از روند ثبت سفارش:09038429115

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

تائیدات مالی و مدیریت درآمد

 گوآنمینگ هی

دانشگاه وارویک-بریتانیا

چکیده:

به خوبی اثبات شده است که شرکت ها به دستکاری درآمد قبل از   IPO(عرضه اولیه عمومی) و   SEO( ارائه سهام چاشنی)تمایل دارند. اینمطالعهباارائهشواهد اولیه به مطالعه  در خصوص اینکهآیاوچگونهحمایتمالیدرقالباقدامات مالیاتیترجیحیویارانههایمالی میتوانند  بر رفتارهایمدیریتدرآمد شرکت اثر گذار باشند.

با استفاده از اطلاعات مربوط به شرکت های چینی بر روی IPO  و SEO، در یافته ایم که در صورتی که شرکت ها ، مالیات های درمانی و ترجیحی را بیشتر بپسندند و یا یارانه های مالی را به دولت های محلی ترجیح دهند، در این صورت به سطح پایین تری از مدیریت درآمد دست خواهند یافت. نتایج تحقیقات ما با این دیدگاه که دریافت حمایت های مالی قوی تر ، دارای مدیریت درآمد کوچکتر است منطبق است که این خود یک ابزار پرهزینه برای شرکت ها در دستیابی به اهداف درآمدی مورد نظرشان است.

 

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *