ترجمه ی تخصصی متون و مقاله های پزشکی را از ما بخواهید.گروه ترجمه ی اوا با بهره گیری از مترجم های متخصص و با سابقه،ترجمه ای کاملا تخصصی و استاندارد به شما ارایه خواهند داد.

در ادامه ی مطلب یک نمونه مقاله پزشکی ترجمه شده توسط همکاران ما ارایه شده

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

 

مدیریت نوزادن، به مدت 90 روز با تب و بدون منبع بومی سازی(FWLS ) یکی از مباحث جنجال برانگیز در طی سی سال گذشته بوده است.  در حالی که اکثریت این نوزادان تنها به یم عفونت ویروسی و یا باکتریایی جزئی دچار هستند، مطالعات نشان میدهد که در حدود 12%  از نوزادان 30 روزه و 9% از نوزادان 30 تا 90 روزه  دارای عفونت های باکتریایی جدی (SBI)  همچون باکتریممی و مننژیت  و یا عفونت دستگاه ادراری  هستند.  به منظور پیش بینی بهتر نوزادان در معرض خطر SBI، داگان و همکارانش ترکیبی از داده های بالینی و آزمایشگاهی را ( بدون آزمون کانونی،تعداد گلبول های سفید خون(WBC )  بین 5000 و 15000 در هر میلی متر مکعب  اشکال باند و آزمایش ادرار طبیعی (UA  )) انجام شد تا گروه های دارای ریسک  کم و زیاد  مطابق با معیار های روچستر شناسایی شوند. معیار های اصلاح شده که در شناسایی نوزادان با ریسک پایین موثر هستند مشخص گردند.

تغییرات چند گانه ظرف بیست سال گذشته،اپیدمولوژی SBI  را به میزان قابل توجهی در نوزادان تغییر داده است. گروه B استرپتوکوکوس (GBS)  و E Coli  به طور متداول مهمترین عوامل بیماری زا در این گروه سنی بودند.   موسسه غربالگری مبتنی بر تشخیص و پیشگیری  به طور قابل ملاحظه ای در کاهش این عوامل بیماری زا نقش داشته است. علاوه بر آن چندین محقق  به احتمال افزایش مقاومت به آمپی سیلین  در میان عوامل بیماری زایی که در این گروه سنی منجر به SBI می شود اشاره نموده اند.  با توجه به این تغییرات ، این مطالعه بر روی نوزادان کمتر از سه ماه  و با توجه  به FWLS  در طی ده سال اخیر انجام میشود.

سوالاتی که در این مطالعه مطرح میشوند عبارتند از: فرکانس فعلی  و توزیع SBI  در این نوزادان چگونه است؟ و تغییرات آن در طول زمان چگونه بوده است؟ میزان فعلی مقاومت آنتی بیوتیکی پاتوژن های شناسایی شده در این بیماران چقدر است؟ و چگونه پزشکان این بیماران را مدیریت می نمایند؟

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *