ارائه ی ترجمه ی با کیفیت و تخصصی مقاله های مدریت در مرکز خدمات ترجمه آوا

همکاران ما در این مرکز با داشتن تحصیلات و سابقه ی طولانی در امر ترجمه متون مدریتی،ترجمه تخصصی  از مقاله  را به شما ارائه میدهند.

چنانچه زمان لازم برای ترجمه مقاله را از دست داده اید میتوانید از سرویس ترجمه فوری ما استفاده نمایید.در این سرویس،ترجمه به صورت فوری و با حفظ کیفیت ترجمه عادی به شما تحویل داده میشود.

تلفن تماس جهت ثبت سفارش و اطلاع از هزینه و نحوه ی ارسال مقاله:09038429115

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

و Gunasekaran (2015) قابل ذکر می باشد.

معامله اشاره به شرایطی دارد که در آن دو یا چند بازیکن این فرصت را برای همکاری از سود متقابل در بیش از یک راه را دارند. دو جریان برای تحقیق و استفاده از تئوری معامله وجود دارد، رویکرد بدیهی و رویکرد استراتژیک. این رهیافت بدیهی نیاز به مجموعه ای از بدیهیات برای راه حل حاصل دارد، در حالی که در رویکرد استراتژیک که نتیجه مفهوم معادل سازی کامل از یک بازی جایگزین پیش بینی کرد. معامله در عمل رابطه ای است که شامل چانه زنی بر سر شرایط تجارت مانند چانه زنی برای جبران خسارت، قیمت عمده فروشی و غیره است. Gurnani و شی (2006) از یک مدل معامله نش عمومی برای مطالعه یک زنجیره تامین تجاری-تجاری استفاده کردند. کهلی و پارک (1989) برای اولین بار از معامله در زنجیره تامین، که در آن خریدار و فروشنده بر سر شرایط قرارداد در تخفیف حجمی در یک محیط EOQ با استفاده از رویکرد کلایی و Smorodinsky (1975) مذاکره می کنند. مدل کلایی و Smorodinsky (1975) نشان می دهد که هر دو طرف به طور مساوی سهم مازاد برای دستیابی سیستم به هماهنگی کانال را دارند. شو (2011) از چارچوب معامله نش برای یک زنجیره تامین سبز به منظور بررسی مشکل از مذاکرات میان تولید کنندگان و لوجستیک معکوس کننده برای همکاری توافقنامه های تحت مداخله دولت استفاده کرده است. گان، sethi، یان (2011) در سه حالت مختلف برای یک زنجیره تامین با خطر عامل مخالف قرارداد هماهنگی را بررسی کردند. آنها قرارداد خود را معادله معامله نش برای موردی بررسی کردند که در آن تامین کننده و همچنین خرده حداکثر مطلوبیت مورد انتظار خود را دارند. خلاصه ای از مدل های معامله چندتایی (تعاونی) در زنجیره تامین را می توان در مقاله مروری از Nagarajan و sosic (2008) یافت. در این راستا آثار پاندا (2013a,b, 2014b) و Eartrogal و وو (2001) قابل ذکر می باشند.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *