ترجمه ی تخصصی فارسی به انگلیسی در مرکز خدمات ترجمه ی آوا.

گروه ترجمه ی آوا با بهره گیری از مترجم های باسابقه و حرفه ای ،ترجمه ای کاملا تخصصی از متون فارسی شما را به شما ارائه میدهند.

ترجمه های فارسی به انگلیسی ما در دو کیفیت نقره ای و طلایی تهیه میشود.کیفیت نقره ای با قیمت پایینتر و مناسب جهت پروژه های دانشجویی و پایان نامه ها و کیفیت طلایی برای ارائه ی ترجمه به ژورنال و یا مناسب جهت نامه های رسمی میباشد.

در ترجمه های طلایی،ترجمه پس از اتمام مجددا بازخوانی شده و تمامی ایراد های نگارشی رفع میگردد.

جهت اطلاع از نحوه ی ارسال ترجمه و آگای از قیمت لطفا با شماره ی 09038429115 تماس حاصل نمایید

تشکر

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

فراهم می­آورد از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است.

اولین بار شخصی به نام گلدمن دستگاه درماتسکوپ را ابداع کرد و توسط آن به ارزیابی تغییرات رنگدانه­های پوستی در شرایط پوستی پرداخت. در ادامه متخصصان پوست از این دستگاه به عنوان ابزاری مناسب و غیر تهاجمی جهت مشاهده ضایعات پوستی استفاده نمودند. با توسعه و پیشرفت علم در سال­های اخیر، دستگاه درماتسکوپ دیجیتال با قابلیت اخذ و ذخیره تصاویر پوستی، جایگزین درماتوسکوپ­های معمولی شده است. مطالعات نشان می­دهد که تأثیرگذارترین گام در پردازش تصاویر درماتوسکوپی از ضایعات ملانوسیتی، مرزبندی ضایعه است. از آنجا که تشخیص چشمی مرز دقیق ضایعات به ویژه در مراحل ابتدایی بروز بیماری بسیار سخت و در برخی از موارد غیر ممکن است و از طرفی آغاز به موقع پروسه دررمان تأثیر مستقیم در کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان پوست دارد، لذا تکنیک­های پردازشی که به بهبود مرزبندی کمک می­کنند، همواره از موضوعات مورد توجه در تحقیقات اخیر می­باشند.

در زمینه ضایعات پوستی، الگوریتم­های تشخیص ملانوما شامل مرزبندی تصویر، استخراج ویژگی، کاهش ویژگی و طبقه­بندی داده­هاست. در مرزبندی تصاویر ملانوما برای استخراج لبه از الگوریتم­های مرسوم به عنوان مثال الگوریتم گرادیان یا الگوریتم تشخیص لبه­کنی استفاده می­کند و سپس مراحل بعدی انجام می­شود.

در مباحث پردازش تصویر، پس از آنکه لبه­ها در تصویر تشخیص داده شدند این اطلاعات می­توانند به منظور قطعه­بندی تصویر به نواحی متشابه مورد استفاده واقع شوند. وقتی که می­گوییم یک ناحیه از تصویر متشابه است منظورمان این است که رنگ یا شدت سایه­ها در آنها زیاد با هم متفاوت نمی­باشند. به عبارت دیگر لبه­ای در آن ناحیه وجود ندارد. روش­های دیگری نیز جهت قطعه­بندی تصویر وجود دارند که در آنها از لبه­یابی استفاده نمی­شود یکی از روش­های ساده در این زمینه استفاده از حد آستانه است در این روش رنگ هر کدام از نقاط تصویر بدست آمده و نقاط همسایه در یک منطقه از تصویر تا جایی که رنگشان به حد کافی شبیه یکدیگر باشند به عنوان یک قطعه در نظر گرفته می­شوند. این روش خیلی شبیه لبه­یابی می­باشد اما به منظور قطعه­بندی استفاده می­شود و فقط به یافتن لبه­ها در تصویر نمی­پردازد. در این فصل جهت جلوگیری از پراکنده­گویی تنها روش­های تشخیص لبه در تصاویر را معرفی و شرح داده شده­اند، لذا از ابتدای فصل به تعریف لبه، آشکارسازی لبه و مفاهیم پرداخته شده است. سپس روش­های کلاسیک و انواع روش­های لبه­یابی توضیح داده شده و در انتها روش­های ارزیابی لبه بیان شده است.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *