جستجو

به موسسه ترجمه تخصصی آوا خوش آمدید گروه ترجمه تخصصی آوا یک گروه کامل سرویس ترجمه زبان می باشد که کلیه پروژه های ترجمه در دسته بندی های زیر را به صورت کاملا تخصصی و در زمان بسیار کم برای شما انجام می دهد برای بسیاری از شرکت ها و صنایع و فروشگاه های معتبر بسیار مهم است تا در تجارت خود موفق باشند ما سرویس ها ترجمه تخصصی به صد زبان مختلف را جهت شما فراهم آورده ایم تا به راحتی به توسعه کسب و کار خود فکر نمایید تا بتوانید تجارت خود را جهانی نمایید.ما خدمات بسیار خاص و متفاوت در فیلدهای مختلف ترجمه مانند ترجمه مقاله ترجمه وب سایت ترجمه چند زبانه ترجمه تکنیکال و ترجمه زیر نویس را در 100 زبان مختلف به شما ارایه میدهیم ما به کیفیت ترجمه متعهد هستیم و در تمامی پروزه هایی که ترجمه می نماییم از دو روش ترجمه استفاده می نماییم تا مطمین باشیم ترجمه با کیفیتی را به شما ارایه داده ایم.

 

ترجمهانواع کیفیت ترجمه

با توجه به درخواست مشتریان محترم گروه ترجمه آوا خدمات ترجمه خود را در سه کیفیت ترجمه برنزی ، ترجمه نقره ای و ترجمه طلایی انجام میدهد که شما میتوانید در طول ثبت سفارش ترجمه نوع ترجمه خود را انتخاب نمایید.

خدمات ترجمه ویژه مشتریان دایمی

این قابلیت برای مشتریان قدیمی و مشتریان همیشگی ما فراهم است که بدون پرداخت هیچ گونه بیعانه و پیش پرداخت ترجمه خود را سفارش دهند و مبلغ آن را بعدا دریافت نمایند.اعتبار مشتریان از طریق تعداد سفارش و تعداد کلماتی که جهت ترجمه به ما می سپارند تعیین میشود و به صورت پیش فرض پس از 3 بار سفارش ترجمه شما مشتری دایمی محسوب شده و از خدمات ویژه مشتریان دایمی بهره مند خواهید شد.

خدمات ترجمه فوری

ما چند نوع مختلف ترجمه بر اساس نیاز های شما و فرصت زمانی شما اریه می دهیم اگر سرعت تحویل ترجمه شما برایتان مهم است مفتخریم که به مشتری امکان تعیین سرعت ترجمه به معمولی و سریع را می دهیم تا  سفارش ترجمه خود را در کمترین زمان دریافت نماید.روند سفارش ترجمه در موسسه سفارش ترجمه آوا بسیار ساده است کافی است از یکی از راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

ترجمه آنلاین

بدون نیاز به مراجعه حضوری و هدر دادن وقت خود میتوانید به صورت آنلابن ترجمه خود را سفارش داده و در اسرع وقت متن مورد نظر را به صورت ترجمه شده دریافت نمایید. online translation یکی از خدمات موسسه ترجمه آنلاین آوا می باشد.

 

ترجمه متون

شما میتوانید ترجمه متون تخصصی خود را در موسسه تخصصی ترجمه آوا ثبت نموده و در خواست ترجمه هر کدام از فیلد های عمومی ، تخصصی و تکنیکی ، پزشکی ، تجارت ، دانشجویی ، سازمانی و کتاب های آموزشی دانشگاهی و غیره را داشته باشید فقط کافی است سفارش خود را ثبت نموده و کیفیت و فیلد تخصصی خود را روشن نمایید.

ترجمه چند رسانه ای

چنانچه مایل باشید میتوانید سرویس های ترجمه چند رسانه ای را از ما درخواست نمایید با تبدیل اطلاعات و متن ترجمه شده به فایل صوتی و یا فرمت ویدیویی یک راه ترجمه جدید در اختیار شما قرار داده می شود چنانچه وقت کافی جهت مطالعه متن ترجمه را ندارید و یا در ماشین و یا در مترو به سر می برید به راحتی میتوانید از خدمات ترجمه چند رسانه ای ما بهره مند شده و از وقت خود نهایت استفاده را ببرید.

ترجمه وب سایت

گروه ترجمه تخصصی آوا قابلیت کامل ترجمه و محلی سازی سایت های جهانی را برای شما فراهم می نماید.ما قابلیت ترجمه وب سایت های استاتیک و یا وب سایت های داینامیک را با توجه به نیاز و درخواست شما فراهم میکنیم.بنا بر این شما می توانید هر نوع خدمتی را که در جهان موفق باشد با زبان فارسی در ایران اریه بدهید.

 

ترجمه مقاله isi

در موسسه ترجمه آوا زیر گروه تخصصی مقالات isi کاملا آماده است به تمامی سوالات و درخواست شما در زمینه ترجمه مقالات isi پاسخ دهد چنانچه مقالات isi تخصصی شما به زبان غیر فارسی باشد به راحتی چند کلیک و سفارش ترجمه مقاله isi میتوانید متن مقاله خود را به صورت کاملا فارسی دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *