جستجو

شما دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته ی کامپیوتر،مهندسی و یا علوم کامپیوتر ،تمامی گرایش ها و در تمامی مقاطع تحصیلی میتوانید کار ترجمه ی مقاله های کامپیوتر را به همکاران مترجم ما در خانه ترجمه آوا بسپارید.همکاران ما با داشتن تحصیلات در این زمینه و نیز مسلط بودن به زبان و مترجمی زبان انگلیسی کار ترجمه مقاله های شما را با بهترین کیفیت و نیز قیمتی مناسب انجام میدهند.اگر وقت و  تخصص کافی برای ترجمه مقاله های خود را ندارید میتوانید فقط با یک تماس و ارسال مقاله ی خود از طریق ایمیل کار ترجمه خود را به ما محول کنید.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

 

تشخیص خطا در یک سیستم درخواست چندکاربره با استفاده از الگوریتم CRC پیشرفته

چکیده– موضوعات خطا و مرتبط با خطا از نظر  گسترش و قابلیت اعتماد، به صورت چالشی در مسائل کاربردها و سیستمهای محاسباتی، بوده اند. توانایی آشکارسازی خطاهی کوچک در یک سیستم، سبب بهبود قابلیت اعتماد سیستم شده و به گسترش دهندگان کمک می کند که درمورد عیبهای سیستم اطلاعات صحیحی به دست آورند و بتوانند در مدت فاز گسترش ویا حتی درهنگامی که سیستم در حال استفاده است، این معایب را بررسی کنند. به همین منظور الگوریتمهای متفاوتی شامل بررسی افزونگی چرخه 16 و 32 بیتی و بیتهای بیشتر استفاده شد. در ایم مقاله، روشهای چک کردن و تشخیص خطا در سیستمهای ارسال و سیستمهای چندکاربره آزمایش می شود. این مقاله همچنین بهبودهایی در الگوریتم تشخیص CRC 32 بیتی در داده ارسالی و ذخیره سازی، پشتیبانی و دستیابی داده به سیستم بدون مصرف منابع زیاد به صورت بیتهای اضافه، ارائه می دهد.

کلمات کلیدی– آشکارسازی، چرخه بررسی افزونگی، سیستم درخواست چندکاربره، الگوریتم تشخیص خطا.

1-    مقدمه

خطاها در داده، مشکلات متنوع و افزایش هزینه هایی را در چند ناحیه ایجاد می کند. هزینه هایی که به سبب نبود داده و دردسترس بودن داده غیرقابل اعتماد ایجاد می شود، بسیار جدی است. مهم است که بتوانیم این خطاها را به منظور کاهش چالشهای مرتبط با این حوزه، شناسایی کنیم. تشخیص داده خطا در برنامه ها، ویا خطاهای برنامه نویسی اغلب بسیار بیشتر از خطاهای منطقی بوجود می آید. هرچه زودتر یک خطا آشکار شود، ارزانتر می توان آن را تصحیح کرد. یک روش مرسوم در تشخیص خطا، تایید مجدد اقلام داده انتخاب شده ای که با برنامه ها ترکیب شده اند و داده نامعتبر به نظر می رسند، است(3). در یک سیستم چندکاربره،  تشخیص خطا می تواند به سبب کافی نبودن تایید مجدد داده، بسیار مهم باشد.

یک روش تشخیص خطا، بخش مهمی از روش اصلاح خطا بازخورد مانند ARQ(درخواست مجدد خودکار) است که برای دستیابی به مخابرات قابل اعتماد از طریق یک کانال غیرقابل اعتماد مورد نیاز است. مهمترین اندازه

 

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *