گروه ترجمه ی اوا با داشتن همکاران مترجم متعهد و با تجربه و تحصیل کرده در زمینه های پزشکی و مهندسی پزشکی،کار ترجمه ی متون پزشکی  زیر مجموعه های این رشته و مهندسی پزشکی را با بهترین کیفیت انجام میدهند.

اگر ترجمه ای تخصصی و با کیفیت عالی از مقاله ی خود میخواهید کار ترجمه ی خود را به همکاران ما در گروه ترجمه اوا بسپارید.

تلفن تماس جهت سفارش ترجمه و هماهنگی:09038429115

نمونه ترجمه انجام شده در این مرکز در ادامه مطلب

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

هم زیستی لگوم- ریزوبیوم به منظور تثبیت نیتروژن به خوبی شناخته شده است. تثبیت بیولوژیکی نیتروژن یکی از روشهای مؤثر به منظور افزایش باروری گیاه می باشد. شوکو و همکاران نشان دادند که کشاورزان می توانند در مصرف کودهای نیتروژنی با استفاده از سویای رویشی صرفه جویی کنند. میزان نیتروژن صرفه جویی شده حدود 80 کیلوگرم بر هکتار می باشد که این مقدار از طریق زیست توده ی نیتروژن در برگ های نیشکر برآورد شده است. سایر دانشمندان نیز نشان دادند که مقدار نیتروژن تثبیت شده از طریق هم زیستی باید بین 80 تا 150 کیلوگرم بر هکتار در 90 روز باشد. نیتروژن مورد نیاز یا مستقیما از نیتروژن تثبیت شده به دست می آید، که این امر توسط یک کاهش حداکثری در فعالیت استیلن در هنگام پر شدن غلاف نشان داده شد است، یا به صورت غیر مستقیم از طریق متابولیسم و انتقال نیتروژن گیاهی بدست می آید. تمام اطلاعات بالا به روشنی اهمیت تثبیت بیولوژیکی نیتروژن را نشان می دهند.

کلمات کلیدی:

سفارش ترجمه

ترجمه فوری

ترجمه مقاله

مترجم انلاین

ترجمه انلاین

ترجمه تخصصی

ترجمه به انگلیسی

ترجمه به فارسی

ترجمه گوگل

مترجم گوگل

ترجمه در تهران

ترجمه در کرچ

ترجمه در قم

ترجمه در مشهد

سفارش ترجمه در تهران

ترجمه پزشکی

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *