جستجو

ترجمه مقاله ها و کلیه متون مرتبط با رشته تحصیلی مهندسی صنایع در مرکز خدمات ترجمه آوا انجام میشود.شما دانشجویان و اساتید این رشته میتوانید ترجمه تخصصی مقاله های خود را به همکاران مترجم ما بسپارید.ترجمه مقاله های مهندسی صنایع در دو کیفیت عالی و خوب ارائه میشود.کیفیت عالی توسط مترجم حرفه ای انجام شده و مناسب جهت پایان نامه و چاپ در ژورنال است.کیفیت خوب برای پروژه های دانشجویی مناسب میباشد.

جهت اطلاع از هزینه و نحوه ارسال سفارش لطفا با شماره 09038429115 تماس حاصل نمایید

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

انتشار دی اکسید کربن از فعالیت های انسانی عامل اصلی تغییرات آب و هوایی اخیر است. در ایالات متحده، بخش حمل و نقل جاده­ای یکی از بزرگترین منابع از این آلاینده ها است. هر سیاستی برای کاهش الاینده ها باید بر اساس استراتژی کاهش حمل و نقل جاده­ای باشد. هدف این مقاله پیشنهاد یک روش چند ضابطه­ای بر اساس تحلیل سلسله مراتبی برای رتبه بندی استراتژی های جهت کاهش الاینده ها در جاده ها، شامل استراتژی­های کاهش، پیشگیری و جایگزینی می باشد. نتایج روش بر اساس یک نظرسنجی از متخصصان علوم حمل و نقل و آب و هوا به دست آمده است. فرآیند تحلیل سلسله مراتبی با دو سناریو در منطقه­ای با اندازه شهرستان کوچک و متوسط (Lubbock، تگزاس) و یک منطقه کلان شهر (دالاس، تگزاس) استفاده شد. برای ارزیابی اثربخشی این استراتژی، مدل شبیه ساز انتشار گاز موتور خودرو برای دالاس اجرا شد. هدف از این مدل تخمین پتانسیل کاهش دی اکسید کربن برای استراتژی تخصیص داده شده بود. بررسی های ما نشان می دهد تفاوتی بین رتبه بندی استراتژی های کاهش، جلوگیری و جایگزینی برای کلان شهرها و شهرستان های کوچک و متوسط وجود ندارد. استراتژی کاهش بالاترین نمره اولویت به میزان 40٪ را داشته و به دنبال ان استراتژی پیشگیری با نمره 36٪ و استراتژی جایگزینی با نمره 24٪ قرار دارند. با یک سناریوی بهینه کاهش ترکیبی،می توان به کاهش میزان انتشار 17 درصدی دی اکسید کربن تا سال 2030 از سطح سال 2010 دست یافت. سهم این مطالعه دو برابر شده است. اول، ما سناریوهای عمومی را با جزئیات و کاربرد آنها را با یک مطالعه موردی در دنیای واقعی ارزیابی می کنیم. دوم، رویکرد هم ساده و هم تعمیم پذیر است. کاربردهای این نوع از پلت فرم شامل استراتژی رتبه بندی حمل و نقل در کاهش انتشار دی اکسید کربن، ارزیابی استراتژی، اولویت بندی بودجه، و توسعه ارزیابی پتانسیل کاهش است.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

اهمیت عملیات زمین های پشت ساحل بنادر: اثرات استفاده از بندر خشک بر هزینه حمل و نقل و انتشار گاز co2

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *