جستجو

گروه ترجمه ی اوا با بهره گیری از مترجم های تحصیل کرده در رشته ی معماری که با اصطلاحات تخصصی این رشته کاملا اشنایی دارند،یک ترجمه ی کاملا تخصصی و با کیفیت در اختیار شما قرار میدهند.

شماره ی تماس جهت سفارش و هماهنگی:09038429115

نمونه ی ترجمه معماری انجام شده در این مرکز:

در این مقاله، اهمیت آنالیز بخش های درگیر با چشم انداز فرهنگی، به طور درخور و مناسبی مورد توجه قرار گرفته است ( مثلا چشم انداز فرهنگی به همراه مشخصه ای خاص، چشم انداز تاریخی فرهنگی، چشم انداز روستایی سنتی، مدلسازی ، مدیریت و نگهداری چشم انداز فرهنگی) تا یک  درک کلی جامع و بیطرفانه از مفهوم چشم انداز فرهنگی حاصل شود.

بخش دوم این فصل (فصل اول)، به طور انحصاری به آنالیز مفاهیم تئوری پرداخته، به پیشنهادهای شخصی در زمینه چشم انداز فرهنگی اشاره نموده و از طریق دید سیستم محور پالایش شده است. این بخش برای این ارائه گردیده که چشم انداز فرهنگی مشابه یک نهاد فضایی پیچیده، توسط ارگان های سلسله مراتبی ورودی، دینامیک ها، روابط، خصوصیات و ساختاری خاص، خصیصه بندی گردیده  و پیدایش و ماندگاری آن توسط حضور عامل بشری شرطی شده است.

روش چشم انداز فرهنگی و رخداد زمانی، به تقسیم به دو شاخه شدن مربوط میشود. که در سیستم به علت  آشکارسازی ماده ای تداخل انسان در چشم انداز طبیعی رخ میدهد. ازینرو، دگرگونی های چشم اندازی بشری به تدریج حاصل شده اند و عمدتا به دلایل زیر میباشند: اعمال انجام شده توسط مردم برای رسیدن به نیازهای بنیادی، پیشرفت فنی و علمی، رشد جمعیت، و اخیرا  تامین نیازها، سبک ها و تمایلات جدید و غیره.

دگرگونی چشم اندازی به طور همزمان با حذف عناصر طبیعی و معرفی عناصر فرهنگی، درگیر دگرگونی ساختاری (فیزیکی) آن نیز میشود و چون با  چشم انداز طبیعی دگرگون شده، نو شده و توابع مختلفی را دریافت نموده است، درگیر دگرگونی تابعی نیز می گردد.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *