جستجو

ارائه ی بهترین کیفیت از ترجمه مقاله های مدیریتی شما در مرکز خدمات ترجمه ی آوا

این مرکز با داشتن سال ها سابقه در امر ترجمه ی کتاب،مقاله و متون مرتبط با رشته دانشگاهی مدریت،ترجمه ای تخصصی و با هزینه ی مناسب را در اختیار شما قرار میدهد.

جهت کسب اطلاع بیشتر از روند ثبت سفارش و اطلاع از سرویس های ارائه ی ترجمه با شماره 09038429115 تماس حاصل نمایید

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

اقدامات HRM  افزایش دهنده­ی عملکرد پژوهش
چكيده
 اين مقاله با تمرکز بر روی مدیریت منابع انسانی (HRM) به بررسی تحقیقات صورت گرفته در مورد  عملکرد پژوهش می­پردازد. توجه بیشتر به  روابط خاصی است که  بر عملکرد بالای پژوهش در موسسات آموزش عالی تأثیر گذارند. برای پاسخ به سوال تحقیق تحلیل گسترده ای از مطالعات قبلی انجام شده صورت گرفت. این مطالعه  توصیف روشنی از اقدامات خاص HRM ارائه میدهد که بهره وری پژوهش فردی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به برتری تحقیق می­شود. اقدامات HRM به اقدامات افزایش مهارت، افزایش انگیزه و افزایش فرصت برای کار پژوهش محور تقسیم می­شود. نتایج منابع مطالعات قبلی را برای تجزیه و تحلیل عوامل تعیین کننده  عملکرد پژوهش در یک حالت پیچیده و ساختاری نشان می دهند و مجموعه خاصی از اقدامات HRM را منعکس می کنند که قادر به تبدیل ویژگی های شخصی به عملکرد است. موسسات آموزش عالی می­توانند از یافته های اعمال اقدامات HRM  که باعث افزایش کارایی تحقیقات می­شود به طور موثر استفاده کنند.
مقدمه

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *