جستجو

ترجمه فوری و تخصصی مقاله های رشته برق و الکترونیک را به گروه خدمات ترجمه آوا بسپارید.گروه ترجمه آوا با بهره گیری از مترجم های با سابقه و متخصص ترجمه ای با کیفیت و تخصصی از مقاله و یا کتاب مورد نظر شما را ارایه میدهند.

تلفن تماس جهت اطلاع از روند ثبت سفارش و پرداخت هزینه:09038429115

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نمونه ترجمه انجام شده:

اگر بخواهیم جریانی را که به داخل LISN شارش پیدا می کند را حذف کنیم، می توانیم از یک سیستم اندازه گیری نویز که به هر دو صورت سری(شکل 3 الف و ج) و موازی(شکل 3 ب) متصل شده است، استفاده کنیم.در هر حالت، سیستم فعال باید ولتاژ و جریان را جذب کند. در نتیجه، 4 ساختار مطابق شکل 3 با مدل مبدل EMI استاندارد وجود خواهد داشت. مبدل توان بوسیله منبع معادل نویز (Us) و امپدانس معادل (Ls , Cs) معرفی می شود. Zg امپدانس معادل LISN و Ug منبع ولتاژ شبکه است.

در پیکربندی های نوع 1و2، یک تزریق کننده به صورت سری با امپدانس مدار به منظور جبران ولتاژ آن متصل می شود و حتماً نیازمند یک خازن کنارگذار نیز هست. در پیکر بندی های نوع 3 و 4(حذف جریان)، تزریق کننده به صورت موازی و به منظور جبران جریان آن با امپدانس مدار متصل می شود و در نتیجه خازن کنارگذار لازم نیست.

1- مبانی فیلتر فعال مجتمع

به منظور انتخاب یک ساختار فیلتر فعال که با کاربردهای ما سازگار است، از مبدل مدل EMI داده شده در مرجع 6 استفاده کرده ایم. یک خازن کنارگذار DM در ورودی مبدل قرار داده شده است و در نتیجه منبه نویز DM به صورت یک منبع ولتاژ درنظر کرفته می شود. در این حالت، ساختاری که در آن از اثر جبران سازی ولتاژ در آن استفاده شده است(توع 1 و 2)، انتخای می شود. به منظور جلوگیری از به کار بردن سستم آشکارسازی حجیم در یک ترانسفورماتور، نوع دوم ترجیح داده می شود.

 

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *