جستجو

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

شبکه در حسابداری چیست؟

چکیده- شبکه ها در همه جای دنیای امروزی وجود دارد. این مقاله نحوه تمرکز فضای شبکه های همه گیر، برخی از جدیدترین شکل های شبکه ها، فضای موازی شبکه های حسابداری امروزی و … را توضیح می دهد. اصل این شبکه های همه گیر بر پایه دیدگاه هایی در تنظیمات برای شبکه ها به صورت موارد به کار گرفته شده در حسابداری معاصر است. دلایلی برای شبکه ها در اینجا در چارچوب خاصیت های ساختاری معرفی شده توسط گیدنز، دلالت ها، سلطه گری ها بیان شده است. شبکه ها جهت بیان موضوعات با دیدگاه های مثبتی که می تواند مرتبط با موضوعات حسابداری مانند بازده، مقدار سازی و عقلانیت به همراه ایده آل های جبری در مورد صحّت، قضاوت، حقیقت، و تساوی است، بیان می شود. این مشخصه ها در شبکه های منطقی و محتویات آنها و حوزه های تولید محتوا شبکه ای می باشد. بعلاوه، رواج شبکه ها می تواند توسط سادگی آنها و توانایی آنها جهت توسعه آسان توصیف شود. این مشخصه ها به بیان این محتواهای شبکه ای مربوط می شود که درنتیجه مجدداً مرتبط با موارد شبکه های احتمالی بوده و محتوای آنها در فضای حسابداری نوین بیان می شود. با توجه به این فاکتورها که اثرات موربی را در حسابداری به انسان ها اعمال می کند، خصوصیات فیزیکی ذاتی نیز جهت مشاهده موضوعات اطراف آنها در شکل های شبکه ای وجود دارد.

1-    مقدمه

“بیاید مشوق های خوبی باشیم، از نظر من این اثر انسانیت است”.

در کتاب شش ام از ده کتاب در معماری، ویترونوس حکایتی را در مورد سقراط که شکل های هندسی مختلفی را کشف کرده است بیان می کند که نشان دهنده مابقی اثرات و شکل های موجود بر روی شن ها است که از یک کشتی غرق شده خبر می دهد و نتیجه میگیرد که این منطقه قبلاً دارای سکنه بوده است. به علاوه، این موارد خطوط مستقیم ساخت انسانی است که متکی بر موارد موجود در جزیره بوده و در یک ساحل برای فیلسوف های متفکر جهت بررسی اجزاء شسته شده توسط آب دریا قابل بررسی است اما به طور ثابت در شکل خیابانها، بزرگراه ها، دیوارها، فنس ها، کانال ها، خطوط ریلی، بادشکن ها، بوته ها، گیاهان، زمین های کشاورزی، باغستان ها، شهرها، متروها، خطوط حسابداری، خطوط گاز طبیعی، مزارع بادی، آرایه های خورشیدی، و… می باشد. این موراد شکل ظاهری ساختار مزرعه به صورت شبکه نصف النهاری و خطوط موازی عمودی است که بر روی نقشه ها شخص می شوند. این مقاله نحوه توصیف قابل توجهی را برای شبکه های شهری ای که جهت توصیف برای مشخصه های شبکه ای در حسابداری بیان می شوند را نشان می دهد.

در حالی که چنین شبکه های گرافیکی ای بسیار قابل توجه هستند، شبکه های حسابداری به صورت مجازی شمایلی هستند بدون اعداد و متون برنامه ریزی شده در صفوف و خطوط معرفی شده، حوزه مطالعات عمومی و نه به صورت بررسی بیشتر از موارد حسابداری، ممکن است اعداد و متون را به صورت حسابداری مشخص نکند. با این حال، درحالیکه مطالعات حسابداری با توجه به اعداد و متون تحلیل می شود، توجه کمتری به حسابداری به صورت مولد تصاویر و عکس های شده است.

 

کلمات کلیدی:

ترجمه فوری

ترجمه تخصصی

ترجمه دانشجویی

سفارش ترجمه مقاله

ترجمه متون انگلیسی در تهران

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه انگلیسی به فارسی

سفارش ترجمه در کرج

ترجمه مقاله های کامپیوتر در تبریز

ترجمه مقاله های برق در زنجان

ترجمه مقاله های عمران در یزد

ترجمه مقاله های مکانیک در تهران

ترجمه مقاله های حسابداری در تهران

ترجمه مقاله های آمار در کرج

ترجمه مقاله های پزشکی در تهران

ترجمه مقاله های داروسازی در تهران

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *