ترجمه تخصصی مقاله های کامپیوتر و آی تی خود را به گروه ترجمه آوا بسپارید.همکاران ما با داشتن تحصیلات و سابقه ی طولانی در امر ترجمه ی متون مرتبط با رشته کامپیوتر،کار ترجمه ی تخصصی مقاله ی مورد نظر شما را در سریع ترین زمان انجام میدهند.

جهت اطلاع از نحوه ی ارسال سفارش و هزینه ی ترجمه لطفا با شماره :09038429115 تماس حاصل نمایید.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

  1. مقدمه:

هماهنگی از طریق همکاری برای بهبود عملکرد گسترده کانال، به دلیل پتانسیل آن برای تحقق بخشیدن به سود قابل توجه ضروری است. برای هماهنگی زنجیره عرضه، قرارداد میان تصمیم گیرندگان غیر متمرکز به طوری که تفاوت بین نتیجه یک تصمیم متمرکز و غیر متمرکز یک تصمیم می تواند خنثی طراحی شده است. هدف اساسی پشت طراحی یک قرارداد هماهنگی برای تشویق اعضای کانال غیر متمرکز به عمل منسجم با یکدیگر است. انواع قراردادها با پرداخت جانبی (برای مثال: تخفیف حجمی(Li and Liu, 2006) ، تعرفه دو بخشی (Goering, 2012;Modak et al. 2015c)، اشتراک گذاری درآمد (Panda, 2013a, 2014a) ، تخفیف فروش (Wong et al., 2009) ، بازخرید (Ding and Chen,2008)، گزینه های اعتباری (Du et al., 2013)، تعهد به خرید حجم (Zhang et al., 2011)، تخفیف در خرید پستی (Saha et al., 2015)، و غیره در زنجیره عرضه کاهش درگیری کانال استفاده شده است. این قراردادها توسط بند های قرارداد میان اعضای کانال متفاوت است و در درجه اول با مقدار، زمان، کیفیت و قیمت رابطه دارند.

CSR شکلی از سازمانی با مقررات خود است که در حال حاضر تعریف منحصر به فرد نمی باشد. به طور گسترده CSR می تواند به عنوان آموزه ای برای ترویج نظارت اجتماعی برای گسترش شرکت ها و سازمان تعریف کرد. CSR نشان می دهد که شرکت های برای مسئولیت نسبت به یک گروه وسیع تری از ذینفعان (مشتریان، کارکنان و جامعه بزرگ) علاوه بر تعهدات مالی مرسوم خود از سهامداران استقبال می کنند. در محیط فعلی کسب و کار جهانی CSR یک عامل تعیین کننده در انتخاب مصرف کننده و مشتری است، که شرکت ها نمی توانند ان را نادیده بگیرند. با توجه به نتایج یک نظرسنجی جهانی که در سال 2002 توسط ارنست و یانگ انجام شد، 94 درصد از شرکت ها بر این باورند که توسعه یک استراتژی CSR می تواند یک کسب و کار را به سود واقعی برساند، با این حال فقط 11 درصد انها پیشرفت قابل توجهی در اجرای استراتژی در سازمان خود داشته اند. از مدیران ارشد 147 شرکت در طیف وسیعی از بخش صنعت در سراسر اروپا، شمال امریکا و استرالیا برای بررسی مصاحبه شده است. نظرسنجی به این نتیجه رسیده است که مدیران اجرائی در تشخیص مزایای اجرای استراتژی CSR ، با وجود افزایش فشار شامل مسائل اخلاقی، اجتماعی و زیست محیطی به فرآیندهای تصمیم گیری خود، شکست خورده اند. برای مثال، در مسئله اجتماعی، بزرگترین خرده فروش پوشاک GAP اذعان به شارژ برای شرایط کاری غیر معمول آن در بسیاری از 3000 کارخانه اش در سراسر جهان می کند (مریک، 2004). نایک اغلب برای کسب و کار و شیوه های غیر انسانی کار در کارخانه های تولید آسیایی متهم است (Amaeshi و همکاران، 2008) برای مسائل زیست محیطی، در سال 2009 یک گروه متشکل از 186 موسسه سرمایه گذاری با دارایی بالغ بر 13 تریلیون دلار آمریکا بیانیه را امضا کرده اند. که دستورالعمل هایی برای مقابله با گرم شدن کره

 

 

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *