جستجو

اگر به هر دلیلی فرصت کافی برای ترجمه مقاله خود را در اختیار ندارید میتوانید کار ترجمه فوری مقاله های خود را به ما بسپارید و اطمینان داشته باشید که ترجمه شما با همان کیفیت زمان عادی به شما تحویل میگردد.زمان لازم و کافی برای ترجمه ی یک مقاله در حالت عادی،برای هر سه صفحه استاندارد و یا هر هزار کلمه یک روز میباشد.در مورد ترجمه های فوری زمان نصف و قیمت دو برابر میشود.

جهت سفارش ترجمه فوری مقاله حتما با تلفن های موسسه تماس حاصل نمایید:

09038429115

03432456021

کلمات کلیدی:

نمونه ترجمه در ادامه مطلب

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

 

چکیده

یکی از مهم­ترین تصمیم­گیری­های طراحی در یک کارخانه، انتخاب نوع طرح­بندی تولید است. این فصل نشان می­دهد که چه جنبه­هایی باید در نظر گرفته شود و یک روش سیستماتیک برای مشکل تصمیم­گیری پیشنهاد می­دهد. مدل را می­توان به صورت یک چهار­چوب پشتیبانی طرح­بندی دید که جنبه­های مختلف را به هم متصل می­کند. این چهارچوب بر اساس روش AHP (فرآیند سلسله مراتبی تحلیل) است. یک مطالعه­ی موردی که در مورد یککارخانه­ی هلندی است، قابلیت اجرای چهارچوب را در یک مثال عملی نشان داده است.

 

مقدمه

انتخاب یک طرح­بندی برای تولید یک مورد استراتژی است و تاثیر قابل توجهی زوی عملکرد توابع عملیاتی یک شرکت دارد (Meijers and Stephens, 2004, Francis et al. 1992). در یک موقعیت عملی، شاید چندین طرح­بندی تولید قابل اجرا باشند. جدول 1 برخی از طرح­بندی­های جایگزین را برای موقعیت­های متنوع/با حجم کم ارائه داده است. در عمل غالب­ترین طرح­ها، طرح­های کاربرد گرایانه هستند که درآن­ها ماشین­هایی با کاربرد یکسان کنار هم قرار داده می­شوند (Slomp و همکارانش، 1995). یکی از جایگزین­های مهم به اصطلاح نوع طرح سلولی[1]نام دارد، که ماشین­ها در سلول­هایی به صورت گروه در آمده­اند و هر سلول مسئول تولید یک قسمت است. این طرح تولید گرایانه توجه قابل قبولی را در موارد عملی و ادبی به خود جلب کرده است (Wemmerlöv and Hyer, 1989, and Wemmerlöv and Johnson, 1997). هردوی طرح­های تولیدی نقاط ضعف و قوت خود را دارند. چندین نویسنده انواعی از طرح­های جایگزین برای مقابل با نقاط ضعف طرح­های کاربردی یا سلولی ارائه داده­اند. Rosenblatt (1986) یک طرح دینامیک (پویا) برای کارخانه پیشنهاد داده است که با توجه به نیاز به هر دوره، پیکربندی به طور دوره­ای تغییر می­کند. Balankridhnan و Cheng



[1] Cellular

 

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *