جستجو

ترجمه انگلیسی مقاله ها و چکیده ی پایان نامه های خود را از ما بخواهید.همکاران ما در مرکز خدمات ترجمه آوا با داشتن تحصیلات و سابقه ی طولانی در ترجمه،کار ترجمه تخصصی مقاله های شما را به زبان انگلیسی انجام میدهند.

جهت سفارش ترجمه،اطلاع از هزینه و تعیین کیفیت ترجمه ی تحویلی لطفا با شماره 09038429115 و در ساعات اداری با تلفن 03432456021 تماس بگیرید.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نمونه ترجمه انجام شده در زمینه ی مهندسی عمران:

. مقدمه

    اصلاح لجن فاضلاب پیشرفت مثبتی در خیلی از زمینه­های تحقیقاتی داشته است، در خیلی از کاربردها، این مواد به مواد ساخت و ساز مفیدی تبدیل شده­اند. Tay و Goh (1) سیمان را با ISSA در ساخت بتن جایگزین کرده­اند و به این وسیله کارکرد و مقاومت فشاری بتن را افزایش داده­اند. نتایج به دست آمده توسط Yaque و همکارانش (2) با استفاده از آنالیز DRX نشان داد که سیلیکا و کلسیت در کریستال­سازی لجن خشک فاضلاب دیده شده­اند. از­این­رو، اضافه کردن خاکستر لجن فاضلاب به ملات ممکن است سبب کاهش فرآیند هیدروژن­دار کردن سیمان شود. Lin و همکارانش (3) از 0-45 درصد ISSA را به عنوان یک جایگزین در خاک رس برای تولید لعاب سفال استفاده کردند. آن­ها دریافتند که خاکستر لجن برای تولید لعاب سفال مناسب است. اگرچه سهم کم جذب آب و مقاومت خمشی مدنظر قرار گرفتند، لعاب سفال خاکستر لجن نیارمند­های استاندارد CNS برای سفال زمین[1] را برآورده کرد. به علاوه، Lin و همکارانش (4) SiO2 نانو را به عنوان افزدونی به جهت ارتقاء خصوصیات سفال­های (کاشی­های) خاکستر لجن به کار بردند. آن­ها نشان دادند که مقاومت خمشی کاشی­های خاکستر لجن با افزایش میزان SiO2 نانو افزایش می­یابد. به هر حال، کاهش مقاومت خمشی نیز برای زمانی که میزان SiO2نانو در دماهای 1150 سلسیوس یا بالاتر اضافه می­شوند، نیز دیده شد.



[1]  Floor tile earthenware

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *