ترجمه فوری مقاله های خود را از ما بخواهید.اگر به هر دلیلی زمان کافی برای ترجمه مقاله ی خود را در اختیار ندارید،میتوانید ترجمه ی تخصصی مقاله را به همکاران ما در مرکز خدمات ترجمه اوا بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن فایل وورد ترجمه برای شما ایمیل شود.

جهت اطلاع از روند سفارش ترجمه و اطلاع از هزینه و زمان تحویل با شمار 09038429115 تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی:

جهت سفارش پاورپوینت کلیک کنید.

نمونه ترجمه پزشکی فوری ارایه شده:

مواد و روش ها

این مطالعه بیمارستانی ، به شکل مقطعی و  بین ماه های فوریه و آوریل سال 2010  انجام پذیرفت.  قبل از شروع این مطالعه، تائیدیه های اخلاقی مورد نیاز از کمیته ی تحقیقات و اخلاق سازمان  بهداشت اخذ گردید. کودکان یک تا 59 ماهه با تب (درجه حرارت زیر بغل بیشتر از 5. 37 درجه )  با یا بدون نشانه های بومی سازی انتخاب شدند. کودکان با سابقه درمان با آنتی بیوتیک، و یا کودکانی که از داروهای ضد مالاریا از جمله سولفامتوکسازول / پیریمتامین استفاده میکردند ، ظرف مدت 7 روز از شروع ثبت نام از مطالعه خارج شدند. همچنین کودکانی که دستگاه اورولوژی آنها تحت عمل جراحی  مانند کاتتریزاسیون  قرار گرفته و یا به ناهنجاری های دستگاه ادراری ( برای مثال اوروپاتی انسدادی) دچار هستند نیز از این مطالعه حذف شدند. همچنین، کودکان مبتلا به بیماری های مزمن  مانند سوء تغذیه کمبود پروتین شدید (PEM) ، بیماری سلول داسی شکل، سرطان، سندرم نفروتیک، گلومرولونفریت، نارسایی مزمن کلیوی و نقص ایمنی انسانی  ،  سندرم نقص ایمنی اکتسابی  و نیز کودکانی که ازدارو های سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده  میکردند از این مطالعه کنار گذاشته شدند.  

اطلاعات اولیه مربوطه از جمله سن، جنسیت،محل زندگی و علائم مشاهده شده جمع آوری و ثبت گردید. معاینات فیزیکی انجام گردید و و تمرکز احتمالی عفونت و دیگر ویژگی های تسهیل کننده تشخیص بالینی تعیین گردید.  علائم تشخیصی در نظر گرفته شده برای بیماری UTI شامل  این موارد بودند: درد یا گریه حین ادرار،تکرر ادرار، عدم کنترل بر ادرار، تندرنس رحمی، تندرنس زاویه مهره ای- دنده ای.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات powerpoint services را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *